simsinsweden

Alla inlägg under februari 2013

Av Julia Lund - 19 februari 2013 20:22

Hejsan allihopa jag är såå tacksam för alla som följer mig, denna månad har det varit 44 som följer mig :D <3
Jag vill också säga förlåt att jag inte bloggat på ett tag men det är för att datan är lite paj så då kan jag inte lägga ut bilden å sånt.
Herrå!!

Av Julia Lund - 13 februari 2013 17:36

Här kommer lite mer fusk om the sims 3

På alla de här fusken måste du först skriva in ctrl+shift+C:

 

}motherlode - 50.000 kr

}shazaam      - 2500 livs poäng

}set age        -  bestäm åldern igen

}Edit in Cas   - gör om simen helt

 

Kanske lägger in lite mera senare   

Av Julia Lund - 12 februari 2013 20:49

Här kommer ett mumiefusk!


För att snvända det här fusket måste du ha The Sims 3 Destinationer, så här gör du:

1.Skriv in koden testingcheatsEnabled true i fuskrutan.

2.Dra ner energimätaren och gå in på köpläget.

3.Skriv nu in koden BuyDebug och då kemmer ett frågetecken komma upp.

4.Tryck på de tre "bollarna" och leta upp"kungarnas fördömda sarkofag", TIPS: köp den andra också

5.Gör så att din sim ska sova där, när simmen är helt utvilad kommer den att känna sig stark.

7.Gör nu det här 2 gånger till.

OCH.... TADAA! En mumie, snälla skriv i kommentarerna vad ni tycker om fusket och jag kommer troligtvis skriva ett nytt fusk imorgon, så.. Jaow tipsa min blogg till andra.  

Av Julia Lund - 12 februari 2013 20:12

Ifall ni vill dricka en sims plasma måste man först bli vän så det gillar en och sen suga plasman, ifall man inte blir kompis med simmen och du försöker suga deras plasma blir den arg och svårare att suga blod nästa gång.

När du bitit någon kommer det upp fladdermöss   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I den här bloggen kommer jag visa fusk och sånt som kan vara bra att veta i den här sims bloggen.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag visa på den här bloggen?
 Fusk
 Tips
 Vad jag gör när jag spelar
 Expantionspaket
 Annat, kommentera gärna då :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards